Skip to main content

Vyúčtovaní

Jak uhradit fakturu?

Vyúčtování za služby je možné uhradit několika způsoby:

  • Inkaso – nejpohodlnější způsob úhrady. O platbu se nemusíte starat, sami si ji vyinkasujeme z vašeho účtu vždy k datu splatnosti faktury.
  • Bankovní převod – z účtu u kterékoli banky prostřednictvím příkazu k úhradě. Nutno počítat s tím, že platbu dostaneme až do 3 pracovních dnů.
  • Poštovní poukázka – velice pomalý způsob úhrady. Platba k nám dorazí až za 3 až 5 pracovních dnů.
  • Hotovostní platba přímo na náš účet u Komerční banky.
  • Platbu nelze provést přes SIPO. Pokud již nejste naším zákazníkem, můžete zaplatit poštovní poukázkou, bankovním převodem, hotovostní platbou, nebo inkasem, pokud jste ho měli aktivní ještě před ukončením služeb.

Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?

Všechny platební informace najdete ve svém Vyúčtování v internetové Samoobsluze. Fakturu vám také posíláme podle vámi zvoleného způsobu. Buď tištěné Vyúčtování poštou, které je zpoplatněno částkou 20 Kč, nebo elektronicky na vaši emailovou adresu. Datum splatnosti je nejzazší termín, kdy by platba měla být připsána na bankovní účet LAMA mobile. Abyste měli jistotu, že platba dojde na náš účet včas, vyberte si nejrychlejší způsob platby a platbu uhraďte minimálně 3 pracovní dny před datem splatnosti.

Jak nastavím vyúčtování inkasem?

Platba inkasem je nejpohodlnější – jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat. Nemusíte hlídat splatnost vyúčtování a neztrácíte každý měsíc čas platbou. K aktivaci inkasa stačí dva kroky:

  1. KROK: Zřízení inkasa u banky Ve své bance si zařídíte souhlas k inkasu ve prospěch našeho bankovního účtu 107-5880210227/0100. Nezadávejte žádný variabilní ani specifický symbol. Pro zřízení inkasa můžete využít internetové bankovnictví nebo formulář v pobočce vaší banky. V souhlasu k inkasu si musíte nastavit tzv. inkasní limit. To je maximální měsíční částka, která může být převedena z vašeho účtu na účet LAMA mobile. Nastavte ho v dostatečné výši, protože pokud někdy provoláte více, než je váš inkasní limit, banka peníze nepošle a vaše vyúčtování zůstane neuhrazené. O neuhrazeném Vyúčtování vám dáme vědět SMS zprávou. Místo neprovedeného inkasa pak musíte zaplatit jiným způsobem, jinak bude vaše telefonní číslo zablokováno.

  2. KROK: Aktivace inkasa u LAMA mobile Když už máte inkaso zřízené u své banky, stačí si ho aktivovat u LAMA mobile prostřednictvím zákaznické linky. Připravte si prosím číslo svého bankovního účtu včetně kódu banky a případného předčíslí.

Co dělat, když platba inkasem neprochází?

Pokud inkaso neprobíhá, zkontrolujte a popřípadě upravte:

  • Číslo bankovního účtu, které jste nám sdělili na zákaznické lince.
  • Povolení inkasa ve vaší bance ve prospěch našeho účtu 107-5880210227/0100. K povolení nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol.
  • Zda částka Vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance.
  • Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den stržení inkasní platby.

Vyúčtování je nutné uhradit jiným způsobem a to i v případě, že chybné údaje opravíte. Následující vystavené Vyúčtování již bude strženo dle nově zadaných inkasních údajů.

Co dělat, když je platba odeslána se špatnými platebními údaji?

Pokud jste zadali špatně číslo našeho bankovního účtu, obraťte se pro dohledání platby na svou banku. Pokud jste zadali správně číslo našeho bankovního účtu 107-5880210227/0100, nemusíte se bát, peníze dojdou na náš účet. Postupujte následovně:

Připravte si údaje, pod kterými jste zadávali vaši platbu:

  • variabilní symbol,
  • specifický symbol,
  • částku,
  • číslo účtu, ze kterého vaše platba odešla.

S těmito údaji kontaktujte zákaznickou linku, která váš požadavek na dohledání platby vyřídí.

V případě neuhrazení Vyúčtování bude mé telefonní číslo blokováno?

V případě neuhrazení Vyúčtování budou nejdříve zablokovány veškeré odchozí služby, v zahraničí i ty příchozí kromě SMS. V případě, že je Vyúčtování stále neuhrazeno, dojde následně k blokaci i veškerých odchozích služeb. Pokud vaše číslo blokujeme kvůli neuhrazení Vyúčtování, je třeba co nejdříve uhradit všechny platby po splatnosti. Vyberte si nejrychlejší způsob platby, abychom vám mohli co nejdříve telefonní číslo odblokovat. Služby vám obnovíme do 24 hodin od přijetí platby. Potvrzení o zaplacení nám zašlete na adresu info@lamamobile.cz.

Je změna tarifu zpoplatněna?

Za změnu tarifu žádné poplatky neúčtujeme. Změnu vašeho tarifu případně aktivaci datového balíčku vám samozřejmě zařídíme, když nás kontaktujete na zákaznické lince.